Den generelle leveringstid er 1-3 hverdage. Langt de fleste ordre afsendes inden for 24 timer, men der kan være undtagelser i forbindelser med messer, ferier og lignende. Dette informerer jeg så vidt muligt om.
Betaler du via bankoverførsel, sender jeg dine varer, når jeg har modtaget pengene på Sanselivs konto.
Er der bestilt varer hjem specielt til dig, aftaler vi et leveringstidspunkt.
Fragtpriserne er følgende, inklusiv moms:
PostNord 1-2 dage (mest pålidelig, hurtigst og færrest fejl):
Uden omdeling 35 kr - fri fragt ved køb for 499 kr.
Privatadresse 55 kr
Erhversadresse 59 kr
Dao365 2-4 dage
Pakkeshop 35 kr - fri fragt ved køb for 499 kr.
Hjemmelevering 39 kr.
Nogle varer/pakker er for store til Dao, i de tilfælde benytter jeg PostNord i stedet
GLS 2-3 dage (ikke lørdage)
Uden omdeling 39 kr - fri fragt ved køb for 599 kr.
Erhvervsadresse 49 kr.
Levering til udlandet som brev 3-5 dage, variable priser (visse lande er momsfritaget)
Fri fragt ved køb for over 499 kr, ved levering til posthus, pakkeboks eller pakkeshop.med dao eller PostNord - med GLS er grænsen 599 kr.
Bor du i Præstø by, leverer jeg gratis til din adresse, og du kan også afhente i min fysiske butik.
Tryghed
Det er vigtigt at du føler dig tryg ved at handle hos mig, selvom jeg ikke skilter med E-mærket eller lignende. Så hvis der er noget du er usikker på, skal du ikke tøve med at kontakte mig.
Du kan også tage et kig på min facebookside, hvor flere kunder har været søde at komme med positive tilbagemeldinger. Jeg er også at finde på Trustpilot.
Sikkerhed
Betales der med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Data, du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypteret (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken Sanseliv eller andre har mulighed for at læse oplysningerne. Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra Sanseliv. Send aldrig penge til os pr. brev. Vi kan ikke påtage os ansvaret for evt. bortkomne kontanter, checks, frimærker eller andet.
Reklamation
I henhold til købeloven har du reklamationsret på 2 år. Ved eventuelle fejl eller mangler, som er opstået ved normal anvendelse, skal du kontakte mig hurtigst muligt
Fejl eller slidtage opstået som følge af forkert brug af varen er ikke omfattet af reklamationsretten.
Ikke afhentede pakker
Når du har modtaget en mail fra mig, om at din pakke er afsendt, har du typisk 8-10 dage til at afhente den hvis du ikke har været hjemme ved leveringen. Hvis pakken ikke afhentes inden henlæggelsesfristen udløber og pakken herefter returneres til os, vil jeg meget gerne fremsende din pakke til dig igen - mod betaling af de faktiske forsendelsesomkostninger (som oftest er højere end det beløb jeg tager for levering).
Fortryder du dit køb, efter pakken er gået retur, fratrækkes returomkostninger inden dine penge betales tilbage.