Du vil sende en vare retur til mig:
Det er vigtigt for mig, at du er tilfreds med din bestilling.
Har du fortrudt dit køb, har du 14 dages fuld returret, såfremt varen returneres ubrugt og i original emballage, gældende fra den dag du modtager varen. Strømper tages undtagelsesvist retur, selvom de er prøvet og har brudt emballage.
Julegaver kan byttes /returneres indtil 14. januar - skriv gerne i en kommentar på ordren, hvis det er julegave.
Er det mere end 14 dage siden, din vare er modtaget, er du velkommen til at kontakte mig på mail.for afklaring, om du alligevel kan returnere din vare.
Du kan købe en dao returlabel til 35 kroner her (du kan printe den, eller skrive den 9-cifrede E-LABEL Code på pakken)
- eller sende med GLS eller PostNord til:
Sanseliv ApS
Næbvej 1D
4720 Præstø
Vær opmærksom på at få en kvittering på pakken. Returpakken er dit eget ansvar indtil den er fremme hos mig.
Vedlæg følgeseddel eller en håndskrevet seddel med dit navn og ordre eller fakturanummer.
Når varen er mig i hænde, i samme stand som den blev fremsendt, tilbagebetales pengene (fratrukket eventuelle returomkostninger) indenfor en uge.
Du kan IKKE fortryde et køb ved at undlade at afhente din pakke.
Du vil bytte en vare:
Hvis du vil bytte en eller flere varer til noget andet, må du meget gerne kontakte mig på forhånd, så jeg kan sikre mig, at du kan få det du ønsker.
Normalt kan du bytte indenfor 14 dage, men jeg er fleksibel i et vist omfang.
Julegaver byttes hele januar, såfremt det er lagervarer (udsalg og lagersalgsvarer er omfattet almindelige bytteregler, med mindre andet er aftalt).
Du betaler selv for at sende varen retur til mig (se ovenover, hvordan du gør), og jeg betaler fragten for at fremsende nye varer.
Du har en reklamation:
I henhold til købeloven har du reklamationsret på 2 år. Ved eventuelle fejl eller mangler, som er opstået ved normal anvendelse, skal du kontakte mig hurtigst muligt
Fejl eller slidtage opstået som følge af forkert brug af varen er ikke omfattet af reklamationsretten.
Du har glemt at afhente din pakke, som så er sendt retur:
Hvis du er forhindet i at hente pakken, f.eks. grundet sygdom, kan du kontakte afhentningsstedet, som kan forlænge fristen.
Går pakken retur til mig, skal du betale for at få den gensendt. Hvis du ønsker handlen annulleret, fratrækkes de udgifter jeg har, når en pakke går retur (se afsnittet om returnering).